Charming's » FAQ

FAQ

1. Jakie są akceptowalne formy płatności?

Akceptujemy wszystkie karty Visa i Mastercard. Można zapłacić także blikiem, standardowym przelewem bankowym – tutaj dotPay daje praktycznie nieogarniczone możliwości.

2. W jakiej formie dostane potwierdzenie zakupu, czy jest możliwość wystawienia faktury?

Oczywiście, każda transakcje jest potwierdzona fakturą (wysłaną na podany adres Email w zamówieniu). W przypadku faktury na dane firmowe, podczas zakupu jest opcja podania takich danych. 

3. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zakładamy, że przesyłka zostanie wysłana maksymalnie w przeciągu 2 dni roboczych od daty wpłynięcia zamówienia. To jest czas, którego potrzebujemy na skompletowanie i wysłanie zamówienia, należy do tego doliczyć czas transportu.

4. Czy mogę odebrać produkty w sklepie stacjonarnym?

Niestety, nie posiadamy jeszcze sklepu stacjonarnego, a nasz produkty można znaleźć w niektórych salonach piękności. W przypadku chęci odbioru osobistego, lub zamówienia większej ilości sztuk zapraszamy do kontaktu – na pewno coś wymyślimy!

5. Czy podczas płatności moje dane są bezpieczne?

Oczywiście. Bezpieczeństwo płatności gwarantuje podmiot, który realizuje płatności – Przelewy24.

7. Jakie są dostępne możliwości wysyłki?

Na razie, wysyłka odbywa się za pośrednictwem kuriera DPD. Planujemy wprowadzić możliwość zamówienia do paczkomatów, o czym będziemy informować na bieżąco.

8. Mam problem, nie działa mi (newsletter, składanie zamówień, płatności, dodawanie danych, etc) co powinienem/powinnam zrobić?

Najlepiej zgłosić się bezpośrednio do nas, przez formularz kontaktowy lub info@charmings.store – postaramy się wspólnie rozwiązać każdy problem! 🙂

9. Czy mogę odebrać produkt osobiście?

Nie posiadamy fizycznego sklepu, więc w przypadku chęci odbioru osobistego, proszę, skontaktuj się z nami poprzez formularz lub maila, a na terenie Białegostoku (gdzie mieści się nasza siedziba) na pewno coś wymyślimy.